Theme Baju Raya 2016

Assalamualaikum semua.. Semoga dalam rahmat Allah hendakNYa.

Sekarang dah nak dekat hujung tahun. Musim hujan pun semakin lebat. Harap-harap banjir tahun ni tak seburuk tahun lepas. Aaaminn Ya Rabb

ok balik pada tajuk.. lama lagi kot raya aku dah pikir pasal tema raya 2016. Haha.. puasa ganti pun tak habis lagi. Antara musabab aku nak pilih awal ialah:-

  1. Bajet (setelah menambah hutang cikmv kene lah berjimat utk roadtax)
  2. Lupa. Aku selalu mempunyai masalah untuk memilih tema di saat-sat akhir. Ini antara sebab aku tak suka shopping last minit.
  3. Jimat. Y.E.S kot…

 

Ok. Aku akan pilih tema berlainan dari tema tahun lepas-lepas. So.. tadda~~ ini antara yg merambang kan mata aku.

mint blue and peach wedding color palette and tulle bridesmaid dress

Theme : aquamarine wedding

Komen ak: Baju dhia n ibu aquamarine. Abie dark blue. Nextt

peach orange wedding color ideas for fall wedding 2015

Theme : coral

Komen : aku suke warne ni sebab tak light sangat. ALa-ala oren kemerah merahan. Tapi abiee dhia suke ke? Huhu Next~~

aubergine wedding color ideas for fall winter wedding 2015-2016

lilac light purple wedding color ideas for spring summer wedding 2016

Theme : Shade of purple

Komen : Warne segar. Kalau kami-kami pakai warne ni. Taklah nampak sangat ke’dark’an itu..Aku terasa macam selepas minum 100++. Kahh

Ok ni je. Nanti banyak-banyak biru mata hitam ku. Tengok lah nanti aku pilih warna ape. Moga panjang umur untuk beraya bersama ber3 tahun depan. Ke 4? Upsss…. i’m sorry..

 

 

 

Leave a comment